Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Το μοριοδοτούμενο επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται στους ενεργεία εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στους υποψήφιους εκπαιδευτές ΔΙΕΚ, ΙΙΕΚ, ΣΔΕ και γενικότερα σε όλους τους πτυχιούχους που ενδιαφέρονται να απασχοληθούν στον τομέα της εκπαίδευσης.
Επιπροσθέτως όμως, η επιμόρφωση αυτή αποτελεί την στοχευμένη προετοιμασία για τις εξετάσεις εκπαιδευτικής επάρκειας του ΕΟΠΠΕΠ καθώς αναλύονται τόσο τα θέματα της θεωρητικής εξέτασης όσο και η μικροδιδασκαλία της πρακτικής εξέτασης .
Σκοπός του πιστοποιημένου μεταπτυχιακού προγράμματος επαγγελματικής εξειδίκευσης είναι αφενός η επικαιροποίηση γνώσεων και προσόντων των εν ενεργεία εκπαιδευτικών συμμετεχόντων και η βέλτιστη θεωρητική και πρακτική προετοιμασία των συμμετεχόντων για τις εξετάσεις της εκπαιδευτικής επάρκειας του ΕΟΠΠΕΠ.
Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς και επιστημονικούς συνεργάτες δημοσίων ΙΕΚ ή/και ΣΔΕ ή/και σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ. Συγκεκριμένα :
- Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΔΙΕΚ) ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2018β & ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2019α)» με Αρ. Πρωτ. : 5697/336/02-08-20
- Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα : «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ (ΣΔΕ) ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2018-2019» με Αρ.Πρωτ. : K1/101952– 20-06-2018(ΣΔΕ) ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2017-2018» με Αρ.Πρωτ. : 660/6/33089 – 07/08/2017
- Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 3 μόρια σύμφωνα με το ΦΕΚ 2678/Β/31-7-2017 που αφορά στη μοριοδότηση εκπαιδευτών ΚΔΒΜ και e-ΚΔΒΜ
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης . Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου on line.
ΑΙΤΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ : ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 400 ΩΡΕΣ (3 ΜΗΝΕΣ)
VIDEO : ΝΑΙ
ΔΙΔΑΚΤΡΑ: 190€
ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ : ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453
Ά ΘΕΩΡΙΑ
Ενότητα 1: Ιστορική εξέλιξη - Εκπαιδευτική πολιτική.
Ενότητα 2: Εκπαίδευση Ενηλίκων και Θεωρίες Μάθησης.
Ενότητα 3: Ομάδα- Ομάδα Στόχος.
Ενότητα 4: Δυναμική της ομάδας- Επικοινωνία.
Ενότητα 5: Βασικές ικανότητες-Φύλο-Διαπολιτισμικότητα.
Ενότητα 6: Μεθοδολογία Σχεδιασμού-Κοινωνικό-Πολιτισμικό Πλαίσιο.
Ενότητα 7: Εκπαιδευτικές Μέθοδοι-Τεχνικές-Διεργασία.
Ενότητα 8: Εκπαιδευτικό υλικό- Εποπτικά μέσα-Χώρος.
Ενότητα 9: Αυτοαξιολόγηση- Συνεχής Ανάπτυξη.
Β ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ
- ΕΝΝΟΙΑ- ΣΚΟΠΟΣ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
- ΣΗΜΕΙΑ-ΚΛΕΙΔΙΑ
- ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η Βασιλική Κελεμουρίδου είναι πτυχιούχος της Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με ειδίκευση στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση. Έχει λάβει μεταπτυχιακή επαγγελματική εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, ενώ συνεχίζει τη μεταπτυχιακή εκπαίδευση επιπέδου Master στις Επιστήμες της Αγωγής.
Στο παρελθόν έχει συνεργαστεί στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Ερευνών (ΕΚΕΨΥΕ), στην Εταιρία Ψυχοκοινωνικών Μελετών, σε Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού, ενώ παράλληλα έχει εργαστεί για αρκετά χρόνια ως αυτοαπασχολούμενη στην παροχή συμβουλών στρατηγικών διαχείρισης. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ) και ενταγμένη στο μητρώο Επιστημονικών Συνεργατών του ΙΝΕ ΓΣΕΕ (ΜΕΣΙΝΕ).
Η επιμόρφωσή της εντοπίζεται στο πεδίο της Συλλογικής Δράσης και ζητημάτων διαφορετικότητας, στην απόκτηση και εφαρμογή των μεταγνωστικών ικανοτήτων, καθώς και στον πολύπλευρο τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων, επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, συμβουλευτική σταδιοδρομίας, συμβουλευτική ευπαθών κοινωνικών ομάδων, αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων και εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων.
Έχει ασχοληθεί με έρευνες πάνω σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων, την αναπτυξιακή και εκπαιδευτική ψυχολογία, όπως επίσης και τη συμβουλευτική εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες, με διάφορες δημοσιεύσεις. Έχει λάβει μέρος σε πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια στην εκπαίδευση ενηλίκων και έχει συμμετάσχει σε ενημερωτικές ημερίδες του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού αναφορικά με στρατηγικές ευαισθητοποίησης για τη Δια βίου Μάθηση στην Ελλάδα.
Είναι μέλος του Πανελληνίου συλλόγου συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, του Σωματείου εκπαιδευτών ενηλίκων και της Ελληνικής Εταιρίας Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού, ΕΛΕΣΥΠ (Hellenic Society of Councelling and Guidance). Αυτό το διάστημα εργάζεται στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Employment enhancement and social services integration in Athens Municipality (ESTI@) (Ενίσχυση της απασχόλησης και ολοκληρωμένες κοινωνικές υπηρεσίες στο Δήμο της Αθήνας (ESTI@) ως επαγγελματίας σύμβουλος .